آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

وبلاگ

آجیل برای سرماخوردگی

آیا آجیل برای سرماخوردگی خوبه؟

مصرف آجیل یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از سرماخوردگی است؛ با این شرط که در هنگام خرید آجیل، ترکیبی از انواع مغزها شامل پسته، بادام و فندق را تهیه کنید. زمانی می‌توانید از خواص آجیل برای سرماخوردگی بهره‌مند شوید، که انواع مغز را به اندازه کافی مصرف نمایید.

مطالعه بیشتر
روش‌های نگهداری آجیل در منزل

روش‌های نگهداری آجیل در منزل

برای حفظ کیفیت و تازگی مغزها، لازم است بعد از خرید آجیل، آن را در ظرف درب دار بریزید و ظرف نگهداری آجیل حتما باید در جای خشک و خنک (یخچال یا فریزر) قرار گیرد. در ادامه ی مقاله شمارا با روش های نگهداری آجیل در منزل، آشنا می کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر
کالری میوه خشک

کالری میوه خشک بیشتر است یا میوه تازه؟

کالری میوه خشک، نسبت به میوه تازه بیشتر است. از این رو، به عنوان یک میان وعده سالم و انرژی‌بخش برای کودکان و بزرگسالان، به حساب می‌آید. در هنگام خرید میوه خشک، حتما باید به کیفیت و تازگی بافت آن دقت کنید. هر چه محصولی که می‌خرید تازه‌تر باشد، لذت و خواص خوردن آن بیشتر خواهد بود.

مطالعه بیشتر
خواص پسته برای کودکان

خواص پسته برای کودکان

خواص پسته برای کودکان از اهمیت بسیاری برخوردار است. طعم پسته برای بسیاری از کودکان دوست داشتنی و محبوب است. بنابراین، می‌توان از علاقه آن‌ها به پسته استفاده کرده و با خرید پسته این آجیل خوشمزه را در برنامه غذایی آن‌ها جای داد. در ادامه، به بررسی خواص پسته برای رشد و تقویت کودکان می‌پردازیم.

مطالعه بیشتر
فواید بادام زمینی برای زنان چیست؟

فواید بادام زمینی برای زنان

فواید بادام زمینی برای زنان چیست؟ مطمئنا پس از آشنایی با فواید این آجیل خوشمزه به خرید بادام زمینی و استفاده از آن در رژیم روزانه خود ترغیب خواهید شد. بادام زمینی منبع غنی پروتئین است و در کنار آن سایر مواد مغذی مثل اسیدهای چرب سالم، ویتامین های گروه B، پتاسیم، کلسیم و… موجب سلامتی بانوان خواهد شد.

مطالعه بیشتر
خواص بادام هندی برای زنان چیست؟

خواص بادام هندی برای زنان

خواص بادام هندی برای زنان به دلیل غنی بودن از مواد مغذی است. این آجیل سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب سالم، پتاسیم، منیزیم، روی، مس و کلسیم است؛ بنابراين خرید بادام هندی و قرار دادن آن در رژیم غذایی برای سلامت بانوان ضروری است. در ادامه همراه ما باشید تا به ۱۰ مورد از بهترین فواید بادام هندی برای زنان بپردازیم.

مطالعه بیشتر

بادام درختی در بدنسازی

بادام درختی در بدنسازی و ساخت عضله موثر است؟ با خرید بادام درختی خام و استفاده از آن در میان وعده ها می توانید از خواص عضله سازی آن در بدنسازی استفاده کنید. مقادیر بالای پروتئین، کلسیم، منیزیم، روی و… بادام، آن را به آجیلی پرخاصیت برای بدنسازی تبدیل کرده است.

مطالعه بیشتر
کاک سوغات کدام شهر است؟

کاک سوغات کدام شهر است؟

کاک سوغات کدام شهر است؟ ترکیبات و دستور تهیه این شیرینی خوشمزه چیست؟ برای خرید شیرینی کاک کرمانشاه از چه طریقی اقدام کنیم؟ شیرینی کاک کرمانشاه  یکی از شیرینی های سنتی و اصیل کرمانشاه است که در این مطلب قصد داریم به معرفی این شیرینی محبوب و مقوی بپردازیم.

مطالعه بیشتر
روزانه چند عدد بادام درختی بخوریم؟

روزانه چند عدد بادام درختی بخوریم؟

روزانه چند عدد بادام درختی بخوریم؟ خرید بادام درختی و مصرف آن به عنوان یک آجیل پرخاصیت، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها، ویتامین E پروتئین، ویتامین و… میان وعده ای سالم و مغذی برای همه سنین است. اما باید در طول روز چند بادام بخوریم تا از خواص آن بهره مند شویم؟ اگر می خواهید جواب این سوال را بدانید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر
بهترین زمان مصرف پسته برای کم خونی چه وقتیست؟

بهترین زمان مصرف پسته برای کم خونی

بهترین زمان مصرف پسته برای کم خونی چه موقعی است؟ خرید پسته درجه یک و قرار دادن آن در رژیم غذایی به شما در برطرف کردن کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می کند اما آیا مصرف پسته برای کم خونی زمان مشخصی دارد؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر
خواص بادام درختی در طب سنتی بسیار زیاد است.

خواص بادام درختی در طب سنتی

خواص بادام درختی در طب سنتی و غنی بودن از مقادیر فراوانی اسیدهای چرب سالم، فیبر و بسیاری از ترکیبات گیاهی شما را به خرید بادام درختی و مصرف آن ترغیب خواهد کرد. در این مقاله درباره خواص و طبع این آجیل در طب سنتی نکاتی را بیان خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر
میان وعده سالم برای سالمندان چه چیزهایی هستند؟

میان وعده سالم برای سالمندان

میان وعده سالم برای سالمندان تاثیر مثبتی در سلامت و سرزندگی آن ها دارد. خرید اینترنتی آجیل و مصرف آن، ماست میوه ای، شکلات تلخ  گرانولا و… به عنوان میان وعده ای سالم پیشنهاد می شوند. در ادامه به بررسی این میان وعده های سالم و مقوی می پردازیم؛ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر