آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

وبلاگ

آجیل حاوی ویتامین b12

انواع آجیل حاوی ویتامین B12

ویتامین b12 از مهم‌ترین ویتامین‌هایی است، که برای حفظ سلامت دستگاه عصبی و سلول‌های خونی، به کار می‌رود. مصرف انواع آجیل حاوی ویتامین B12، از جمله بادام، گردو و پسته، می‌تواند مقدار ویتامین مورد نیاز شما را تامین نماید. شما می توانید این محصولات را از صفحه خرید آجیل فروشگاه اصل تبریز تهیه کنید.

مطالعه بیشتر
خواص آجیل سویا

خواص آجیل سویا چیست؟

اگر گیاهخوارید و به دنبال یک منبع کاملی از پروتئین‌ها و آمینو اسیدها هستید، قطعا آجیل سویا یک گزینه ایده‌آل برایتان است؛ زیرا خواص آجیل سویا، چه برای افزایش سطح سلامت و چه برای لاغری، بی‌نظیر هستند. البته تنها زمانی می‌توان از همه خواص آن بهره‌مند شد، که در هنگام خرید آجیل، کیفیت را در اولویت قرار دهید.

مطالعه بیشتر
بهترین آجیل برای وزن گیری جنین

بهترین آجیل برای وزن گیری جنین

مصرف آجیل در دوران بارداری، خواص بی‌نظیری را برای مادر و جنین در پی دارد که اصلی‌ترین آن را می‌توان وزن گیری جنین دانست. بهترین آجیل برای وزن گیری جنین شامل بادام، پسته، گردو و بادام هندی هستند. شما با خرید آجیل باکیفیت می‌توانید سلامت جنین خود را تضمین نمایید.

مطالعه بیشتر
آجیل برای کبد چرب

آیا آجیل برای کبد چرب مضر است؟

هر چند از نظر بسیاری از افراد، مصرف آجیل و مغزیجات، به معنای افزایش سطح چربی خون است؛ اما لازم است بدانید که آجیل برای کبد چرب، هیچ گونه ضرری در پی ندارد! بنابراین، بدون نگرانی می‌توانید خرید آجیل را انجام داده و از خواص بی‌نظیر آن بهره ببرید.

مطالعه بیشتر
طرز بو دادن پسته

طرز بو دادن پسته خام

با اینکه خوردن پسته شور و طعم‌دار برای اکثر افراد، لذت بخش‌تر است، اما برخی از مصرف کنندگان، ترجیح می‌دهند تا پس از خرید پسته خام، آن را در منزل بو داده و مصرف نمایند. معمولا قبل از بو دادن پسته، باید آن را با استفاده از نمک، زعفران، آبلیمو و مانند آن‌ها، طعم‌دار نمود.

مطالعه بیشتر
بادام برای افزایش قد

آیا بادام برای افزایش قد خوب است؟

خوردن انواع آجیل، به دلیل وجود انواع مواد مغذی، برای بدن بسیار مفید است. به طور خاص، وجود کلسیم در بادام برای افزایش قد، بسیار مفید خواهد بود؛ از این رو، بهتر است مصرف بادام را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روزمره کودکان و نوجوانان، در نظر بگیرید. البته قبل از خرید بادام درختی، حتما باید به کیفیت و تازگی آن، توجه ویژه داشته باشید.

مطالعه بیشتر
خواص پسته برای قلب

خواص پسته برای قلب + بیماران قلبی

برخورداری از چربی‌های غیر اشباع، کنترل فشار خون، داشتن آنتی اکسیدان‌های فراوان و همچنین، حجم بالای فیبر موجود در پسته، از خواص پسته برای قلب به حساب می‌آیند. یکی از بهترین اقداماتی که می‌توان برای اصلاح رژیم غذایی انجام داد، خرید پسته  و مصرف آن به عنوان میان وعده است. در ادامه این مطلب، به هر آنچه که لازم است درباره ارتباط پسته و بیماری قلبی بدانید، اشاره خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر

خواص پسته برای زنان

بررسی‌ها نشان می‌دهند که خواص پسته برای زنان، بسیار زیاد است و از جنبه‌های مختلف، به سلامت بانوان کمک می‌کند. برای مثال، سلامت پوست و مو، داشتن استخوان‌های قوی، بهبود عملکرد سیستم گوارش و کمک به کاهش وزن در بانوان، از مهم‌ترین خواص پسته تازه برای زنان محسوب می‌شوند؛ البته با این شرط که خرید پسته تازه را از طریق فروشگاه‌های معتبر و مطمئن، انجام دهید.

مطالعه بیشتر
خوراکی‌های شب یلدا

لیست تنقلات و خوراکی‌های شب یلدا

همه ما شب یلدا را به خوراکی‌ها و تنقلات خوشمزه آن می‌شناسیم. انار، هندوانه، لبو، انواع آجیل شب یلدا، برنجک و پاپ کورن، از خوراکی‌های شب یلدا به حساب می‌آیند، که بسیار محبوب هستند. البته انواع غذاها و دسرها نیز در لیست خوراکی شب یلدا قرار می‌گیرند، که لذت جشن شب یلدا را دو چندان می‌کنند. برای مثال، خوردن آش کدو، آش رشته یا ژله‌های تزیین شده، در جمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی، بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود.

مطالعه بیشتر
فواید پسته برای مردان

فواید پسته برای مردان و تاثیر آن بر قوای جنسی

از مهم‌ترین فواید پسته برای مردان، می‌توان به بهبود نعوظ و افزایش قوای جنسی در آن‌ها اشاره کرد. طبع گرم و خشک پسته درجه یک، علاوه بر افزایش میل جنسی، به تقویت سلامت قلب و تنظیم گردش خون نیز کمک می‌کند. همین مساله، نقش موثری در بالا بردن کیفیت عملکرد جنسی در مردان خواهند داشت.

مطالعه بیشتر
پسته برای سرماخوردگی

پسته برای سرماخوردگی خوب است یا مضر؟

با رسیدن به فصل زمستان، همه ما به دنبال روش‌هایی هستیم، تا بتوانیم از ابتلا به سرماخوردگی جلوگیری کنیم. یکی از سوالات رایج این است که آیا پسته برای سرماخوردگی خوب است؟ و اینکه خواص پسته درجه یک چه تاثیری در کاهش علائم سرماخوردگی دارد؟

مطالعه بیشتر
تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی

تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی چیست؟

پسته اکبری و احمد آقایی، دو نوع از مرغوب‌ترین پسته‌هایی هستند، که نه تنها در بازار ایران، بلکه در بازارهای اروپا، هند و چین نیز بسیار محبوب هستند. تفاوت پسته اکبری و احمد آقایی، عمدتا در رنگ و شکل ظاهری آن‌ها است؛ با این حال، از نظر فراوانی محصول و زمان برداشت نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در هر حال، چه خرید پسته اکبری و چه خرید پسته احمد آقایی، باید حتما از طریق یک فروشگاه معتبر انجام گیرد.

مطالعه بیشتر