آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

میان وعده سالم برای محل کار یک گزینه مناسب برای رفع خستگی، افزایش تمرکز و انجام بهتر کار می باشد. شما با خرید آجیل آنلاین، میوه خشک، پاپ کورن، میوه تازه و... می توانید انرژی از دست رفته تان را باز گردانید. در این مقاله چند میان وعده برای محل کار معرفی خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.
میان وعده سالم برای محل کار شامل چه چیزهایی می شود؟

میان وعده سالم برای محل کار یک انتخاب عالی برای بازگردانی قوا و حفظ تناسب اندام است. زمانی که در محل کار هستید احساس ضعف بر شما غلبه کرده و میل شما به خوراکی های وسوسه انگیزی مثل شیرینیجات افزایش پیدا می کند. بهترین راه استفاده از خوراکی های سالم است تا در کنار برطرف شدن احساس گرسنگی، سلامتی شما نیز حفظ شود. در ادامه ۱۰ میان وعده جذاب، سالم و مقوی مثل گرانولا، آجیل مخلوط، میوه های خشک، توپک خرما و… برای زمانی که در محل کارتان مشغول هستید پیشنهاد می کنیم:

1. میوه خشک

یکی از بهترین خوراکی ها برای محل کار که کاملا سالم و دارای انرژی زیاد است، میوه خشک می باشد. میوه خشک وزن سبکی دارد و حمل و نقل آن آسان می باشد و به علت خشک بودن ماندگاری آن بسیار زیاد است. اگر رژیم لاغری دارید، به کالری هر میوه خشک توجه کنید، چرا که کالری میوه خشک نسبت به میوه تازه خیلی بیشتر است. برای اطلاع از کالری انواع میوه خشک به مقاله کالری میوه خشک مراجعه کنید.این میان وعده سرشار از پروتئین، ویتامین، آنتی اکسیدان و عناصر معدنی ضروری برای بدن مثل آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن، مس، منگنز، فسفر و… می باشد. میوه خشک موجب پاکسازی معده و روده و همچنین تصفیه خون می شود و هضم آن بسیار آسان است. همچنین می توانید برای خرید میوه خشک از فروشگاه اصل تبریز اقدام کنید.

2. گرانولا

جو دوسر یک میان وعده سالم برای محل کار محسوب می شود. گرانولا ترکیبی از جو دوسر، میوه خشک یا تازه مثل موز و توت فرنگی، عسل، شیر یا آب و… است. این خوراکی مفید سرشار از انواع مواد معدنی، فیبر خوراکی و ویتامین است و یک ترکیب سالم و مقوی به شمار می رود. گرانولای خوشمزه شما را به مدت طولانی سیر نگه می دارد و سطح انرژی بدن را افزایش می دهد.

3. ساندویچ های کوچک

یک انتخاب عالی برای میان وعده سالم برای محل کار ساندویچ های کوچک می باشد. تنوع ساندویچ ها بسیار بالاست و موجب سیری شما می شود. در این ساندویچ ها از هر ترکیب سالمی که دوست دارید می توانید استفاده کنید. برای مثال می توانید ساندویچ پنیر متشکل از نان، پنیر، گوجه، خیار، گردو، سبزی و… تهیه کنید. یا ساندویچ تخم مرغ آب پز متشکل از نان، تخم مرغ آب پز، خیارشور، گوجه، سبزی ، کاهو… به همراه سس های سالم مثل آبلیمو درست کنید و به محل کارتان ببرید.

4. پاپ کورن

یک ایده ساده برای میان وعده در محل کار پاپ کورن می باشد. این خوراکی پرطرفدار دارای فیبر و آنتی اکسیدان بالا و میزان کالری پایین است. به دلیل فیبر بالای ذرت، شما احساس سیری خواهید داشت. ۱۰۰ گرم ذرت بو داده ۵۶٪ نیاز روزانه بدن شما به منیزیم، ۱۸٪ نیاز روزانه به آهن، ۳۶٪ نیاز روزانه به فسفر و ۲۱٪ نیاز روزانه به زینک یا روی را تامین می کند.

میان وعده سالم برای محل کار شامل چه چیزهایی می شود؟
یک ایده ساده برای میان وعده در محل کار پاپ کورن می باشد.

5. آجیل مخلوط

آجیل ها و مغزیجات، یکی از سالم ترین و مقوی ترین خوراکی ها برای مصرف در میان وعده ها هستند. مخلوطی از آجیل های مختلف دارای آهن، منگنز، کلسیم، انواع ویتامین، پروتئین، اسیدهای چرب سالم، آنتی اکسیدان، فیبر خوراکی و… هستند؛ که همگی برای  حفظ سلامتی بدن ضروری می باشند. کمبود منیزیم، حتی به مقدار ناچیز، می تواند منجر به ایجاد خستگی شود؛ زیرا کمبود آن موجب اختلال در متابولیسم گلوکز می شود.

آجیل ها غنی از این عنصر مفید هستند و شما برای تامین منیزیم بدنتان می توانید از آن ها استفاده کنید. آجیل هایی مثل بادام و گردو نیز حاوی ویتامین D زیادی هستند که در رفع خستگی موثر می باشند. برای این که به میان وعده های خود تنوع بدهید بهتر است از آجیل ها در ترکیبات مختلف استفاده کنید. فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز دارای بیش از ۱۰ نوع آجیل مخلوط است که شما می توانید با خرید آنلاین از فروشگاه ما، در میان وعده سالم برای محل کار تنوع بیشتری داشته باشید.دقت داشته باشید اگر آجیل مخلوط را در حجم زیاد میخرید به نحوه نگهداری آن حتما توجه کنید. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله “روش های نگهداری آجیل در منزل ” را حتما مطالعه کنید.

برای خرید آجیل مخلوط کلیک کنید.

6. توپک خرما

برای تهیه این خوراکی انرژی زا می توانید پوست چند خرما را کنده و له کنید، سپس به آن کمی کره بادام زمینی یا ارده اضافه کنید و از آن توپک های کوچکی بسازید. برای طعم بهتر می توانید در مرکز توپک ها از مغز گردو استفاده کنید. در انتها این توپک ها را در پودر نارگیل یا کنجد بغلتانید تا چسبندگی آن از بین برود. سپس آن ها را در یک ظرف در بسته قرار داده و با خود به محل کار ببرید. خرما به دلیل ارزش غذایی بالا و داشتن ویتامین های مختلف و املاح معدنی موجب افزایش انرژی و رفع خستگی ناشی از کار در شما خواهد شد.

7. کیک برنجی

کیک برنجی سبک و کم کالری است و طعم های مختلفی دارد. شما می توانید از این میان وعده سالم برای محل کار با مواد غذایی مختلفی مثل ماست، تکه های آووکادو با آب لیمو ترش، کره بادام زمینی، گوجه فرنگی با پنیر کوتاژ و سالاد تخم مرغ استفاده کنید. با استفاده از کیک برنجی عملکرد سطح ویتامین B بدن و قند خون تنظیم می شود و به دلیل غنی بودن از فیبر تا مدت ها احساس سیری خواهید داشت.

8. سبزیجات و دیپ های مختلف

شما می توانید سبزیجاتی مثل کرفس، خیار، هویج، کدو، تربچه، فلفل دلمه ای و… را خورد کنید و برای مزه دار کردن آن ها از دیپ استفاده کنید. دیپ ها ترکیبات خوش طعم و متنوعی از مواد غذایی مختلف هستند که از خانواده سس ها محسوب می شوند و برای مزه دار کردن سیب زمینی، چیپس، تورتیلا، کراکر و… استفاده می شوند. سبزیجات دارای فیبر بالا و کالری بسیار اندکی هستند و مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی دارند.

میان وعده سالم برای محل کار شامل چه چیزهایی می شود؟
سبزیجات دارای فیبر بالا و کالری بسیار اندکی هستند و مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی دارند و یک میان وعده سالم برای محل کار محسوب می شوند.

9. نخود بو داده یا نخودچی

یک میان وعده سالم برای محل کار که به راحتی خراب نمی شود و حمل و نقل آن آسان است، نخودچی می باشد. این خوراکی خوشمزه سرشار از فیبر، پروتئین، انواع ویتامین و مواد معدنی است و نصف فنجان از آن حاوی ۱۰ گرم پروتئین و ۵ گرم فیبر می باشد. انخود بو داده به علت داشتن فیبر زیاد موجب احساس سیری طولانی مدت در شما خواهد شد و انرژی شما را افزایش خواهد داد. همچنین فیبر آن سطح قند خون را تنظیم می کند و یکی از خوراکی های مفید برای مقاومت بدن به انسولین می باشد.

10. شکلات تلخ با روکش آحیل

یکی از محبوب ترین میان وعده ها شکلات تلخ می باشد که برای لاغری و تشدید روند آن توصیه می شود. شکلات تلخ سبب کاهش اشتها شده و کالری پایینی دارد. ترکیب این ماده غذایی خوشمزه با آجیل بسیار مقوی بوده و برای محل کار مناسب می باشد. شکلات سرشار از فلاونول و آنتی اکسیدان است و برای دریافت بیشتر این مواد مغذی بهتر است به سراغ شکلات های ۹۰ درصد به بالا بروید.

سخن پایانی

در این مقاله در باره ۱۰ میان وعده سالم برای محل کار صحبت کردیم و تلاش نمودیم تا در دسترس ترین و سالم ترین آنان را به شما معرفی کنیم. مصرف میان وعده سالم منجر به کاهش اشتها و عدم تمایل به خوردن خوراکی های مضر و بی کیفیت می شود‌. علاوه بر این خوردن تنقلات سالم هنگام کار، سبب افزایش بهره وری کارکنان می شود. توصيه می کنیم که برای تهیه میان وعده سالم وقت بگذارید تا گرسنگی در محل کار، شما را به مصرف خوراکی های ناسالم سوق ندهد.

به شما توصیه می کنیم مقاله میان وعده سالم برای کودکان را نیز مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *