آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

خواص فندق برای مردان از دیرباز در طب سنتی مورد توجه بوده است و امروزه نیز به صورت علمی ثابت شده است. خرید فندق و مصرف آن، سبب افزایش قوای جسمی و جنسی در آقایان می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره خواص فندق برای مردان بیشتر بدانید.
خواص فندق برای مردان بسیار زیاد و موثر است.

مهم ترین خواص فندق برای مردان به عنوان آجیلی با طبع گرم و خشک، تقویت قوای جنسی و افزایش انرژی در آن ها است. در گذشته بر این باور بودند که با مصرف فندق، می توان انرژی زیادی کسب کرد و به فعالیت های سنگین و طولانی مدت پرداخت. فندق به دلیل غنی بودن از چربی های سالم، ویتامین، آنتی اکسیدان ها، پروتئین، منگنز، مس، منیزیم، آهن، فسفر، نیاسین، کلسیم، زینک، کربوهیدرات، فیبر و پتاسیم یکی از پرخاصیت ترین آجیل ها برای سلامتی بدن می باشد.

خاصیت فندق برای مردان در تقویت عضلات

یکی از فواید فندق برای مردان عضله سازی است. این آجیل به دلیل داشتن پروتئین، کربوهیدرات و چربی سالم، یکی از مفیدترین مواد غذایی تایید شده برای بدنسازی می باشد. این آجیل خوشمزه به دلیل داشتن منیزیم، سبب جذب بیشتر کلسیم در بدن می شود. وجود منگنز در آن از مانع تخریب عضلات یا عضله سوزی در برابر ورزش و فعالیت های سنگین می شود. همچنین به دلیل فیبر فراوان سبب ایجاد حس سیری کاذب در بدنسازان و ورزشکاران می شود.

خواص فندق برای مردان بسیار زیاد و موثر است.
فندق به دلیل داشتن پروتئین، کربوهیدرات و چربی سالم، یکی از مفیدترین مواد غذایی تایید شده برای بدنسازی می باشد.

فواید فندق برای مردان با تقویت اسپرم

در گذشته در طب سنتی از فندق برای درمان ناباروری مردان استفاده می شده است. امروزه ثابت شده که مغز فندق حاوی مقادیر فراوانی از ویتامین E  می باشد. یکی از خواص فندق برای مردان این است که به دلیل داشتن مقادیر بالای این ویتامین، به افزایش تعداد اسپرم و بالا رفتن قدرت باروری در مردان، کمک می شود.

برای خرید فندق کلیک کنید.

خواص فندق برای مردان و تقویت قوای جنسی

فندق حاوی مقادیر زیادی از کلسترول خوب خون یا LDL و آمینو اسید آرژنین می باشد که به موجب آن از انقباض عروق خونی جلوگیری می شود و روند گردش خون، بهبود می یابد. با مصرف فندق، فشار خون در بدن متعادل می شود و عملکرد عضلات به سبب بهبود گردش خون، بهتر می شود و اکسیژن رسانی به تمامی اجزای بدن صورت می پذیرد. از جمله خواص فندق برای مردان این است که مصرف آن به دلیل اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون به برطرف کردن اختلال نعوظ کمک می کند.

مطالعه مقاله پیشنهادی: خواص آجیل برای مردان

خواص فندق برای مردان بسیار زیاد و موثر است.
از جمله خواص فندق برای مردان این است که مصرف آن به دلیل اکسیژن رسانی و بهبود گردش خون به برطرف کردن اختلال نعوظ کمک می کند.

خواص فندق برای جلوگیری از ریزش مو

یکی از اصلی ترین اجزای صورت در آقایان مو‌ها می باشند. هرگونه مشکل مانند ریزش یا بد حالتی مو در ظاهر افراد بسیار تاثیر گذار است. از جمله خاصیت فندق برای مردان این است که سبب تقویت مو می شود. اگر ریزش مو دارید یا ریشه موهای شما سست است و همچنین موهای بد حالت و خشکی دارید با استفاده از فندق می توانید این مشکلات را برطرف کنید.

فندق به دلیل داشتن مقادیر بالای ویتامین E سبب تقویت و رشد بیشتر موهای شما می‌ شود. همچنین منیزیم موجود در فندق، سبب اکسیژن رسانی به ریشه مو و به وجود آمدن پیازهای موی جدید می شود. یکی دیگر از خواص فندق برای مردان این است که با استفاده از روغن فندق موهای نرم و حالت پذیری خواهید داشت و استفاده از آن موجب تقویت ریشه های موی شما می شود.

مغز فندق ایرانی خام
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
۴٫۵۰
مغز فندق ایرانی شور
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
مغز فندق ایرانی بوداده بی نمک
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
187,500 تومان - 625,000 تومان

ارزش غذایی فندق

مواد مغذی موجود در هر ۱۰۰ گرم فندق به صورت زیر می باشند:

  • انرژی یا کالری: ۶۲۸ کیلو کالری
  • کربوهیدرات: ۱۶.۷ گرم
  • قند: ۴.۳ گرم
  • فیبر خوراکی: ۱۰ گرم
  • پروتئین: ۱۵ گرم
  • چربی کل: ۶۱ گرم
  • ویتامین سی: ۶.۳ میلی گرم
  • آهن: ۴.۷ میلی گرم
  • منیزیم ۱۶۳ میلی گرم
  • کلسیم ۱۱۴ میلی گرم

سایر فواید فندق

فندق دارای خواص و فواید بسیاری است که در ادامه تعدادی ازآن را برای شما برمی شماریم. البته برای اطلاع دقیق و کامل تر از خواص فندق می توانید به مقاله خواص فندق در وبسایت اصل تبریز مراجعه نمایید.

  1. فندق به دلیل داشتن ویتامین E به مانند یک ضد آفتاب و آبرسان پوست عمل می کند.
  2. فشار خون و دیابت را تنظیم می کند. البته باید از فندق خام در رژیم غذایی افراد مبتلا به فشار خون استفاده شود.
  3. منگنز موجود در فندق موجب افزایش تراکم استخوان می شود.
  4. به دلیل داشتن منگنز، متابولیسم پروتئین و کربوهیدرات بهتر و راحت تر صورت می پذیرد؛ در نتیجه سبب سلامت دستگاه گوارش می شود.
  5. به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان از سرطان جلوگیری می کند.
  6. پتاسیم موجود در فندق، موجب افزایش و تحریک جذب کلسیم در بدن میشود.
  7. با مصرف فندق، حدوداً ۳۰ درصد از نیاز روزانه آهن را دریافت خواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی خواص فندق برای مردان پرداختیم و درباره ارزش غذایی فندق و تعدادی از خواص دیگر آن، صحبت کردیم. فندق دارای خواص فراوانی است؛ اما باید دقت کنید که ممکن است برای بعضی از افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. برای بهره‌ مندی بیشتر از خواص فندق، بهتر است در مصرف آن، حد تعادل را رعایت کنید.‌ مصرف زیاد فندق سبب افزایش وزن می شود؛ همچنین ممکن است موجب ایجاد نفخ و گاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *