آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که صورت لاغری دارید و دغدغه چاق و پر شدن آن را دارید یا دوست دارید صورت شاداب تری داشته باشید پیشنهاد میکنیم به خرید آجیل و خشکبار مثل گردو، پسته، بادام و فندق بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم این آجیل های موثر در چاقی صورت‌ را بررسی کنیم.
بهترین آجیل برای چاقی صورت فندق،گردو،بادام درختی و پسته می باشد.

بهترین آجیل برای چاقی صورت شامل بعضی از مغزها مانند بادام درختی، گردو، پسته و فندق هستند. جالب است بدانید اگر روزانه مقدار معینی از این آجیل ها را مصرف کنید، سبب چاقی و پر شدن صورت آن می شود؛ اما وزن شما را افزایش نمی دهد. زیرا فیبر موجود در این آجیل ها سبب ایجاد احساس سیری کاذب در شما و مانع از مصرف بیش از اندازه مواد غذایی می شود.

انواع آجیل چگونه سبب چاقی صورت می شوند؟

  • داشتن کالری بالا
  • غنی بودن از اسیدهای چرب سالم مثل اسید اولئیک و اسید لینولئیک
  • غنی بودن از پروتئین
  • غنی بودن از فیبر و درنتیجه بهبود عملکرد سیستم گوارشی و جذب بهتر مواد غذایی

بهترین آجیل برای چاقی صورت کدام است؟

برای چاقی صورت روش های زیادی مانند تزریق انواع ژل، بوتاکس و چربی یا کرم های حجم دهنده صورت وجود دارد. اما بهتر است این چاقی به صورت طبیعی و با استفاده از مواد مغذی مانند آجیل، حاصل شود. علاوه بر خواص آجیل برای چاقی صورت برای سلامت بدن نیز مفید است. از جمله خواص استفاده از آجیل بهبود عملکرد قلب، کاهش سطح کلسترول خون، کاهش خطر ابتلا به دیابت، تامین پروتئین بدن و… است.

خواص پسته برای چاقی صورت

ناموجود
پسته کله قوچی خام جعبه ترمه
826,300 تومان - 2,238,000 تومان
ناموجود
پسته کله قوچی شور جعبه ترمه
826,300 تومان - 2,238,000 تومان
ناموجود
پسته احمد آقای خام جعبه ترمه
700,000 تومان - 1,878,000 تومان
ناموجود
پسته احمد آقای شور جعبه ترمه
700,000 تومان - 1,878,000 تومان
ناموجود
پسته اکبری بوداده بی نمک جعبه ترمه
820,000 تومان - 2,210,000 تومان
ناموجود
پسته اکبری خام جعبه ترمه
820,000 تومان - 2,210,000 تومان
ناموجود
پسته اکبری شور جعبه ترمه
820,000 تومان - 2,210,000 تومان
ناموجود
پسته احمدآقایی خام کادویی
879,000 تومان - 1,758,000 تومان

پسته به دلیل غنی بودن از چربی های سالم، بهبود دهنده عملکرد قلب است و بسیار مقوی و انرژی زا می باشد. از مواد مغذی موجود در پسته، انواع ویتامین، آنتی اکسیدان ها و پروتئین ها را می توان نام برد که هر یک برای بدن نقش مهمی را ایفا می کنند.

چربی های مفید موجود در پسته، سبب درمان جوش و آکنه و تقویت عضلات و ماهیچه های صورت می شود؛ در نتیجه چاقی صورت حاصل می شود. همچنین به دلیل مقادیر بالای آهن در پسته از رنگ پریدگی صورت شما جلوگیری می شود و آن را شاداب تر جلوه می دهد. پسته به دلیل خواص زیاد برای پرتر شدن صورت در لیست بهترین آجیل برای چاقی صورت قرار می گیرد.

بهترین آجیل برای چاقی صورت فندق،گردو،بادام درختی و پسته می باشد.
چربی های مفید موجود در پسته، سبب درمان جوش و آکنه و تقویت عضلات و ماهیچه های صورت می شود و برای چاقی صورت مفید است.

بادام درختی بهترین آجیل برای چاقی صورت

بادام سرشار از ویتامین ها،دپروتئین ها، آنتی اکسیدان ها و… می باشد. به دلیل داشتن ویتامین E که از آن به عنوان ویتامین پوست یاد می شود، سبب شادابی و تامین رطوبت پوست می گردد. بادام درختی به دلیل داشتن پروتئین، سبب حجم گیری عضلات و ماهیچه های صورت شما می شود. مقادیر بالای منیزیم و پتاسیم موجود در بادام، سبب افزایش سرعت خون رسانی و رساندن اکسیژن و مواد مغذی به پوست صورت می شود. برای اطلاع بیشتر در رابطه با این موضوع می توانید به مقاله خواص بادام درختی برای چاقی صورت مراجعه نمایید.

فندق و چاقی صورت

مغز فندق ایرانی خام
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
۴٫۵۰
مغز فندق ایرانی شور
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
مغز فندق ایرانی بوداده بی نمک
375,000 تومان - 1,250,000 تومان
187,500 تومان - 625,000 تومان

یکی دیگر از موثرترین مغزیجات یا بهترین آجیل برای چاقی صورت، فندق می باشد. این مغز همانند پسته و بادام درختی، سبب حجیم شدن ماهیچه و عضلات صورت می شود و به ترمیم بافت آن ها کمک می کند. فندق سرشار از سلنیوم می باشد که مصرف منظم آن خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی پوست شما را افزایش می دهد. این آجیل مغذی، سبب آبرسانی عمیق و روشن شدن پوست صورت می شود و انواع جوش و آکنه را از بین می برد.

گردو و چاقی صورت

 

تحقیقات نشان می دهد که هر یک عدد گردو حاوی ۲۶ کالری، ۰.۲۴۵ گرم چربی غیر اشباع ، ۰.۵۵ گرم کربوهیدرات، ۰.۶۱ گرم پروتئین و ۰.۱ گرم قند می باشد. این ماده غذایی، به دلیل غنی بودن از انواع ویتامین به رفع مشکلات پوستی، کمک می کند.

گردو به دلیل سرشار بودن از انواع اسیدهای چرب غیر اشباع، برای چاقی و حجم دادن به صورت مفید است و می توان از آن به عنوان بهترین آجیل برای چاقی صورت یاد کرد. گردو به دلیل غنی بودن از ویتامین B در رفع چین و چروک های پوست صورت،‌ موثر است و منجر به ظاهری جوان و پوستی صاف در شما می شود. طبق تحقیقات انجام شده امگا ۳ موجود در گردو در شادابی و جوانسازی پوست تاثیر بسزایی دارد.

بهترین آجیل برای چاقی صورت فندق،گردو،بادام درختی و پسته می باشد.
گردو به دلیل داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع، برای چاقی صورت مفید است و می توان از آن به عنوان بهترین آجیل برای چاقی صورت یاد کرد.

میزان مصرف آجیل برای چاقی صورت

مهم ترین اقدام در مصرف آجیل برای چاقی صورت، استفاده به اندازه و معین آن می باشد. مصرف بیش از اندازه آجیل، می تواند برای بدن شما مضر باشد؛ زیرا به دلیل داشتن چربی بالا، موجب افزایش چربی دور شکم و چاقی شما می شود.

اگر بیماری خاصی ندارید، می توانید از این آجیل ها به طور روزانه و در حد اعتدال مصرف کنید تا از خواص آن بهره مند شوید. مصرف روزانه ۳ عدد گردو، ۷ تا ۱۰ عدد فندق، ۷ عدد پسته و ۷ تا ۱۰ عدد بادام درختی برای چاقی صورت توصیه می شود.

برای خرید آجیل از فروشگاه اصل تبریز کلی کنید.

جمع بندی

در این مقاله با معرفی آجیل هایی مانند پسته، فندق، بادام و گردو به بررسی بهترین آجیل برای چاقی صورت پرداختیم تا با مصرف درست و به اندازه از آن ها صورت زیبا و شاداب تری داشته باشید. استفاده از مغزهای آجیل، علاوه بر پر شدن صورت و گونه ها به دلیل غنی بودن از انواع مواد مغذی، سبب بهبود عملکرد کلی بدن، چربی سوزی و مانع از انباشته شدن چربی های اضافی در شکم و در نتیجه سلامتی شما خواهد شد. شما می توانید برای خرید آجیل درجه یک از فروشگاه اصل تبریز به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *