آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

آیا از خواص بادام برای چاقی صورت اطلاع دارید؟ مغز بادام درختی خام از فروشگاه اصل تبریز را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا بادام سرشار از ویتامین ها و پروتئین هایی است که بر زیبایی پوست، تاثیر می گذارند. اگر دوست دارید صورت پر و گونه های برجسته داشته باشید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
خواص بادام درختی برای چاقی صورت ثابت شده است.

خواص بادام درختی برای چاقی صورت به چه علت است؟ آیا چاقی صورت با بادام امکان پذیر است؟ چه ترکیباتی در مغز بادام سبب چاقی پوست می شود؟ لاغری بیش از حد صورت، سبب رنگ پریدگی و نمایان شدن بیشتر چین و چروک ها می شود.

چاقی صورت دغدغه افراد زیادی است که دوست دارند گونه های برجسته و صورت شادابی داشته باشند . به همین سبب برای پر شدن صورت و کاشت گونه و برطرف کردن تیرگی های دور چشم برای تزریق ژل، فیلر و چربی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند.

روش های زیادی برای چاق شدن صورت وجود دارد. آجیل ها به دلیل داشتن چربی های غیر اشباع و انواع پروتئین ها و ویتامین ها، یکی از بهترین گزینه ها برای پر شدن صورت می باشند. در این مقاله قصد داریم به خواص بادام درختی برای چاقی صورت به پردازیم و چگونگی عملکرد آن را شرح دهیم.

مغز بادام چگونه سبب چاقی صورت می شود؟

مغز بادام حاوی مقادیر زیادی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی می باشد که به شادابی و تامین رطوبت پوست کمک می کند. انرژی بادام درختی در هر ۱۰۰ گرم حدود ۵۷۶ کالری است .

چربی های موجود در بادام سبب چاق تر شدن صورت شما خواهد شد. نکته ی خوب این است که چربی های تشکیل دهنده مغز مفید بادام، بیشتر از امگا ۳ و چربی های غیر اشباع  تشکیل می شود و همین چربی ها سبب چاقی صورت می شوند.

خواص بادام درختی برای چاقی صورت ثابت شده است.
از خواص بادام درختی برای چاقی صورت، داشتن مقادیر بالای پروتئین است که سبب حجیم شدن عضلات صورت می شود.

یکی دیگر از خواص بادام درختی برای چاقی صورت، داشتن مقادیر بالای پروتئین است که سبب حجیم شدن عضلات صورت می شود. علاوه بر آن بادام حاوی ویتامین E می باشد. این ویتامین سبب خون رسانی به پوست و شاداب به نظر رسیدن صورت شما می شود.

برای خرید بادام درختی از فروشگاه اصل تبریز کلیک کنید.

نحوه مصرف بادام برای چاقی صورت

برای استفاده از خواص بادام درختی برای چاقی صورت می‌ توانید روزانه حدود یک مشت بادام مصرف کنید. همچنین می توانید بادام را آسیاب کنید و در انواع میان وعده و دسرها استفاده کنید.

توجه کنید که در کنار مصرف متعادل بادام به چربی های ورودی به بدنتان نیز، توجه کنید. زیرا با وجود خواص لاغر کننده ی بادام درختی، مصرف بیش از اندازه آن به همراه سایر چربی ها، سبب افزایش وزن و افزایش چربی دور شکم می گردد. اگر به دنبال تناسب اندام هستید به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله خواص بادام درختی برای لاغری را مطالعه کنید.

ناموجود
297,000 تومان - 990,000 تومان
297,000 تومان - 990,000 تومان
ناموجود
214,500 تومان - 715,000 تومان
152,100 تومان - 507,000 تومان
209,500 تومان - 698,000 تومان
209,500 تومان - 698,000 تومان
ناموجود
285,000 تومان - 950,000 تومان

سایر خواص بادام در زیبایی صورت

  1. مصرف بادام به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان، سبب جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک صورت می شود. برای زودتر به نتیجه رسیدن، می توانید صورت خود را به طور منظم با روغن بادام ماساژ دهید.
  2. ماساژ روغن بادام تلخ روی پوست به دلیل داشتن ویتامین A سبب محو شدن لکه های پوستی می شود.
  3. پف و تیرگی های دور چشم، شما را خسته نشان می دهد. برای از بین بردن آن ها اطراف چشم خود را با روغن بادام ماساژ دهید.
  4. بادام درختی سرشار از پتاسیم و منیزیم است که سبب اکسیژن رسانی سریع تر و رساندن مواد مغذی به  صورت می شود.
  5. به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B از ریزش مو جلوگیری می کند و سبب سلامت استحکام و براق شدن مو می شود.
  6. پاک کننده های شیمیایی و صابون ها، سبب آسیب زدن به پوست صورت شما می شود. یک جایگزین خوب برای آن ها، روغن بادام می باشد و می توانید با استفاده از آن آرایش صورتتان را پاک نمایید.
  7. علاوه بر خواص بادام درختی برای چاقی صورت، این مغز مفید از سلول های پوست در برابر اثرات اشعه ماورای بنفش و سایر آلودگی ها به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، جلوگیری می کند.
  8. می توانید از روغن بادام تلخ برای رفع خارش های پوستی و التیام سوختگی ها استفاده کنید.
  9. روغن بادام درختی، سبب از بین بردن آکنه های پوستی و جوش های سرسیاه می ‌شود. این روغن به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی برای زخم ها استفاده می شود.
  10. بادام درختی سرشار از منیزیم است و موجب تقویت و افزایش رشد موهای شما می شود.
خواص بادام درختی برای چاقی صورت ثابت شده است.
بادام درختی سرشار از پتاسیم و منیزیم است که سبب اکسیژن رسانی سریع تر و رساندن مواد مغذی به صورت می شود.

کلام آخر

مغز بادام جز آجیل های پرخاصیت و با ارزش غذایی بسیار بالاست. علاوه بر خواص بادام درختی برای چاقی صورت، سبب کاهش فشار خون، لاغری، بهبود گوارش و… می شود. به طور کلی بادام آجیل بسیار مفیدی برای پوست، مو و سلامتی می باشد. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با خواص آن، مقاله خواص بادام درختی را مطالعه کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *