آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

خواص بادام درختی برای لاغری عجیب و باورنکردنی است! ممکن است برای شما سوال شود که آیا با خوردن یک آجیل میتوان لاغر شد؟ بادام درختی خام و خوردن آن سبب لاغری شما می شود. در ادامه همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم به شما در رسیدن به اندام ایده آل تان کمک کنیم!
خواص بادام درختی برای لاغری باورکردنی نیست.

خواص بادام درختی برای لاغری، به عنوان یک آجیل و مغز روغنی و پر چرب، شاید باور کردنی نباشد؛ اما واقعیت دارد! بادام درختی یکی از دانه های خوراکی مقوی است که خواص بسیاری دارد. درخت بادام بومی شرق آسیا و خاورمیانه است اما اکثر نقاط جهان کشت می شود.

مقادیر مواد مغذی بادام، آنقدر زیاد است که می توان به جای مکمل های شیمیایی از آن استفاده کرد.جالب است بدانید خیلی از از مواد مغذی موجود در بادام، به سختی در در انواع قرص های مکمل یافت می شوند. فیبر بالا، پروتئین، چربی های غیر اشباع، منیزیم تنها بخشی از انواع مواد مغذی موجود در آن هستند.

با توجه به خواص بالای آجیل، این ماده مغذی در لاغری و افزایش سوخت و ساز بدن، تاثیر گذار است. همه ما به دنبال تناسب اندام هستیم؛ تا در کنار زیبایی بدن سالم تری داشته باشیم. در این مقاله قرار است خاصیت بادام درختی برای لاغری را بررسی کنیم؛ با ما همراه باشید.

خواص بادام درختی برای لاغری

امروزه استفاده زیاد از فست فود ها و تحرک کم سبب شده تا افراد به چاقی و اضافه وزن مبتلا شوند. همه ما به دنبال رژیم غذایی هستیم که با رعایت آن، به اندام ایده آلی دست پیدا کنیم. یکی از مواد خوراکی موثر در لاغری، بادام درختی می باشد.

بخش زیادی از محتوای بادام چربی است و شاید از خود بپرسید این دانه روغنی چگونه به لاغری کمک میکند؟ در پاسخ باید گفت که بیشتر این چربی را چربی های غیر اشباع، تشکیل داده‌ اند؛ که منجر به افزایش سلامت بدن می شود.

محققان برای بررسی خواص بادام درختی برای لاغری در یک تحقیق جالب، ۸۶ مرد و زن چاق را با یک رژیم غذایی خاص، مورد آزمایش قرار دادند. تعدادی از این افراد یک رژیم غذایی، همراه با مصرف بادام  و تعدادی دیگر برنامه غذایی فاقد بادام داشتند. پس از اتمام مدت زمان در نظر گرفته شده برای این آزمایش، محققان دریافتند گروهی که در رژیم غذایی خود بادام استفاده کرده بودند، نسبت به گروه دیگر، چربی های بدنی و شکمی بیشتری سوزانده بودند.

ناموجود
297,000 تومان - 990,000 تومان
297,000 تومان - 990,000 تومان
ناموجود
214,500 تومان - 715,000 تومان
152,100 تومان - 507,000 تومان
209,500 تومان - 698,000 تومان
209,500 تومان - 698,000 تومان
ناموجود
285,000 تومان - 950,000 تومان

علت تاثیر بادام در کاهش وزن

دلایلی که سبب شده تا بادام درختی به یک میان وعده لاغر کننده تبدیل شود عبارتند از:

1. بادام درختی منبع غنی پروتئین است

پروتئین بدون اضافه کردن چربی سبب رشد عضلات بدن می شود. در واقع اگر بادام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید و در کنار آن از میزان کربوهیدرات کمتری استفاده کرده و ورزش و تحرک داشته باشید، سبب افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و در نتیجه لاغری سریع شما می شود.

خواص بادام درختی برای لاغری باورکردنی نیست.
بادام درختی به دلیل داشتن پروتئین، بدون اضافه کردن چربی سبب رشد عضلات بدن می شود.

2. بادام درختی سرشار از فیبر است

یک خاصیت بادام درختی برای لاغری این است که، منبع غنی از فیبر خوراکی می باشد. فیبر سبب احساس سیری در شما خواهد شد و از پرخوری شما جلوگیری می کند. این ماده به هضم غذا کمک کرده و سبب تحریک حرکات روده و عملکرد بهتر آن، می شود و سموم موجود در بدن را دفع می کند.

3. بادام درختی حاوی عنصر منیزیم است

از جمله خواص بادام درختی برای لاغری، وجود عنصر منیزیم در آن است. اگر شما به صورت روزانه و مرتب از بادام درختی در رژیم غذایی خود استفاده کنید، منیزیم موجود در آن سبب تنظیم قند خون شما می شود. این امر سبب کاهش میل به غذا در شما می شود. اگر بدن شما به میزان کافی منیزیم دریافت کند، مواد مغذی و اکسیژن با سرعت بیشتری توسط خون به بافت ها و عضلات منتقل و در نتیجه ضربان قلب شما تنظیم می شود.

4. همه کالری بادام درختی جذب بدن نمی شود

بادام درختی دارای کالری بسیار زیادی می باشد، اما طبق تحقیقات انجام شده، این کالری حدود ۳۰ درصد کمتر از برچسب تغذیه بادام است.  مصرف بادام، مانع از نیاز به مصرف سایر کالری ها که ممکن است از مواد غذایی ناسالم حاصل شود؛ خواهد شد.

5. بادام یک ماده مغذی کم کربوهیدرات است

یکی از خواص بادام درختی برای لاغری، این است که از کل مواد مغذی موجود در آن، فقط ۱۵ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. متخصصان تغذیه، توصیه می کنند که رژیم غذایی کم کربوهیدرات که حاوی غذاهای غنی از چربی های غیر اشباع باشد. این کار به چربی سوزی و کاهش چربی دور شکم کمک می کند. این رژیم ریسک ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش خواهد داد.

خواص بادام درختی برای لاغری باورکردنی نیست.
یکی از خواص بادام درختی برای لاغری، این است که از کل مواد مغذی موجود در آن، فقط ۱۵ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است.

6. بادام درختی از ابتلاء به یبوست جلوگیری می کند

اختلال در دفع بیشتر در افراد چاق اتفاق می افتد. به دلیل اینکه بادام درختی غنی از فیبر است از یبوست جلوگیری می کند. بیماران مبتلا به یبوست از احتباس آب در بدن، شکایت دارند که این موضوع، می ‌تواند عاملی در افزایش وزن باشد.

البته یبوست در در طولانی مدت، سبب افزایش وزن بدن می شود و اگر افراد در رژیم غذایی خود فیبر مصرف کنند و تحرک بیشتری داشته باشند، به یبوست مبتلا نخواهند شد. خوب است بدانید، دم کرده شکوفه بادام و همچنین روغن بادام برای کودکان، ملین و ضد یبوست است.

برای خرید بادام درختی از فروشگاه آنلاین اصل بریز کلیک کنید.

چگونه از بادام درختی برای لاغری استفاده کنیم؟

شما می ‌توانید بادام را به عنوان یک میان وعده خوشمزه و مقوی در رژیم غذایی خود استفاده کنید. و از فواید بادام درختی برای لاغری بهره مند شوید. توصیه شده است که روزانه ۲۳ عدد بادام در رژیم غذایی هر فرد، گنجانده شود. بادام حاوی موادی به نام ضد آنزیم است.برای از بین بردن اثر این مواد و همچنین هضم راحت تر بادام، بهتر است یک شب قبل از مصرف، آن ها را در آب بخیسانید.

مصرف بادام در صبحانه یا میان وعده پس از آن، علاوه بر بهره مندی بدن از خواص فراوان آن و کاهش کلسترول بد خون، سبب می‌شود تا در طول روز، کالری کمتری مصرف کنید. شما همچنین می توانید به جای استفاده از شیر گاو در رژیم روزانه خود از شیر بادام استفاده کنید.

شیر بادام دارای چربی و کربوهیدرات کمتری است و به افراد مبتلا به دیابت، بیشتر توصیه می شود. اگر از بادام درختی برای لاغری استفاده می کنید، بهتر است آن را به صورت خام مصرف کنید. بادام خام در مقایسه با بادام های شور و بو داده  سالم تر است.

 جمع بندی

بادام به عنوان یک وعده غذایی سالم، طیف وسیعی از مواد مغذی اساسی برای سلامت بدن را فراهم می کند. افراد گیاه خوار به دلیل  پروتئین بالای بادام، می توانند مقداری از پروتئین مورد نیاز بدنشان را تامین کنند. در این مقاله به بررسی خواص بادام درختی برای لاغری پرداختیم. باید توجه داشته باشید که در کنار رژیم غذایی مناسب، باید ورزش و تحرک کافی داشته باشید تا سریع تر لاغر شوید.

نکته قابل توجه این است که مصرف بیش از حد بادام، مانند مصرف زیاد سایر مواد غذایی، برای بدن مضراتی به همراه دارد. اگر دچار بیماری خاصی هستید، برای بهره مندی از خاصیت بادام درختی برای لاغری و گنجاندن آن در رژیم روزانه خود با پزشک خود مشورت کنید‌. برای اطلاعات بیشتر در مورد خواص بادام، می توانید به مقاله خواص بادام درختی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *