آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

یکی از رسم‌هایی که در سال‌های اخیر، بین خانواده‌های ایرانی طرفداران زیادی پیدا کرده است، تزیین آجیل برای عروس است! البته خرید آجیل عید برای عروس، همواره به عنوان یک رسم قدیمی ایرانی، مورد توجه قرار می‌گرفته؛ اما تزیین آجیل، همراه با تشریفات دیگر مانند تزیین میوه خشک و میوه تازه، رسومی هستند که در سال‌های اخیر، پرطرفدار شده‌اند.
تزیین آجیل برای عروس

در این مقاله، به دنبال آن هستیم تا روش‌هایی را به شما معرفی کنیم، تا بتوانید آجیل عید را برای عروس تزیین کرده و به زیباترین شکل ممکن این رسم را به جا آورید!

تزیین آجیل عروس با تور

استفاده از تور در تزیین هدایای مرتبط با عروس، همواره جلوه خاصی به هدیه می‌دهد. در تزیین آجیل برای عروس با تور، می‌توانید ابتدا مغزها را به صورت ترکیب شده در داخل یک ظرف زیبا ریخته و بعد با استفاده از تور، آن را خونچه کنید. البته تور به تنهایی جلوه چندانی ندارد؛ به همین دلیل می‌توانید برای زیباتر شدن ظرف آجیل، از گل‌های ساتن و روبان‌های شیک و رنگی نیز استفاده کنید.

تزیین آجیل برای عروس
در تزیین آجیل عروس با تور روش سنتی خنچه کردن با دیزایین مدرن ادغام شده.

شکل ظرف را می‌توانید به صورت دلخواه انتخاب نمایید؛ اما سینی‌های بزرگ و ظرف‌های استوانه‌ای یا حبابی، بهترین گزینه برای تزیین آجیل شب عید عروس با تور هستند. از طرفی، تور را می‌توان به شکل سفید ساده یا تورهای رنگی طرح‌دار مخصوص تزیین، انتخاب نمود.

استفاده از ظروف شیشه‌ای تزیین شده

روش دیگری که در تزیین آجیل برای عروس مناسب به نظر می‌رسد، استفاده از ظروف در بسته تزیین شده هستند! شیشه‌های کوچک که درب آن‌ها با استفاده از گل‌های زیبای پارچه‌ای یا گل چینی تزیین شده‌اند، می‌توانند برای آجیل عروس مناسب باشند. این ظروف را می‌توان به صورت آماده از بیرون تهیه کرده و یا مطابق با سلیقه خود، آن‌ها را طراحی و تزیین نمایید.

تزیین آجیل برای عروس
تزیین ظروف شیشه ای حاوی آجیل با نوارهای توری و گل های تزیینی

تزیین آجیل برای عروس در جعبه چوبی

در سال‌های اخیر، جعبه های چوبی به صورت قسمت بندی شده، در طرح‌ها و ابعاد متنوع، در بازار وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای نگهداری مواد پذیرایی، استفاده کنید. حتی برای تزیین آجیل شب عید عروس نیز می‌توانید انواع مغزها و میوه خشک را در قسمت‌های مختلف جعبه نظم دهنده ریخته و درب آن را ببندید. خود جعبه را نیز بهتر است با کمک یک روبان زیبا کادو پیچ کنید! این روش یکی از ایده‌های لوکس برای تزیین آجیل شب عید عروس به حساب می‌آید.

تزیین آجیل برای عروس
جعبه های چوبی دارای تقسیم بندی و دیزایین ظاهری زیبا برای هدیه دادن

فروشگاه اصل تبریز، تهیه این جعبه‌های فانتزی چوبی و پک شده را برای شما راحت کرده است. زیرا شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین ما، یکی از جعبه‌های چوبی که حاوی آجیل چهار مغز هست را به  دلخواه آجیل باکیفیت و تازه تهیه کنید.

برای دیدن پک سازمانی های آجیل چهارمغز چوبی کلیک کنید.

تزیین آجیل برای عروس
جعبه های چوبی دست ساز مناسب برای تزیین آجیل برای عروس
تزیین آجیل برای عروس
ظروف پذیرایی چوب طبیعی تقسیم بندی شده برای تزیین آجیل

کاربرد جعبه کادویی در تزیین آجیل برای عروس

برای تزیین کردن آجیل برای عروس، جعبه‌های کادویی را به جای ظرف‌های ساده انتخاب کنید. جعبه‌های مقوایی تزیین شده با روبان و پاپیون، که رنگ‌های جذابی نیز دارند را می‌توانید به راحتی حمل کنید. بهتر است مغزها را به صورت جداگانه یا به شکل آجیل مخلوط، در این جعبه‌ها بریزید. این امکان وجود دارد که با کمک چند تقسیم‌کننده مقوایی، هر جعبه را به چند قسمت تقسیم کرده و در هر قسمت مغزهای دلخواه خود را بریزید!

تزیین آجیل برای عروس
استفاده از جعبه های کادویی زیبا دارای مقسم برای تزیین آجیل
تزیین آجیل برای عروس
دیزایین جعبه های کادویی با روبان
تزیین آجیل برای عروس
استفاده از جعبه های کادویی زیبا دارای مقسم و ظاهر متنوع برای تزیین آجیل

جعبه فلزی برای تزیین آجیل شب عید

جعبه‌های فلزی گرد و چهارگوش، طراحی‌های زیبایی دارند که شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود، بهترین اندازه و طراحی را با هدف تزیین آجیل عید برای عروس تهیه کنید. این جعبه‌ها به صورت ساده یا با طرح و نقش‌های جذاب، شامل گل و بوته، ابر و باد و حتی نقاشی‌های زیبا، به فروش می‌رسند. بنابراین چه برای آجیل شب یلدا و چه در تزیین آجیل عروس برای عید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته بد نیست جعبه را در نهایت، به کمک یک روبان زیبا و شیک تزیین نمایید!

دیدن مقاله تزیین میوه خشک برای عید را به شدت توصیه می کنیم!

تزیین آجیل برای عروس
جعبه های فلزی چهارگوش طرح دار
تزیین آجیل برای عروس
جعبه های فلزی گرد طرح دار

تزیین آجیل برای عروس در کاسه و جام

کاسه‌های کوچک با طراحی‌های مدرن یا حتی سنتی (مانند ظروف کریستال)، می‌توانند برای بردن آجیل شب عید عروس به کار روند. ظروف سرامیکی زیبایی خاصی دارند و معمولا با طراحی‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که ظروف چوبی (کاسه و بشقاب پذیرایی) هم در سال‌های اخیر ترند شده‌اند، و می‌توانند برای این کار استفاده شوند.

تزیین آجیل برای عروس
کاسه های چوبی دست ساز که این روزها بسیار ترند شده اند.

 

تزیین آجیل برای عروس
سرویس ظروف چوبی که خلاقانه و زیبا ساخته شده اند برای تزیین آجیل برای عروس بسیار کاربردی هستند.

شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود، از کاسه‌های کوچک سرامیکی مات یا براق، با طراحی‌های زیبا، استفاده کرده و تزیین آجیل شب عید عروس را با استفاده از آن‌ها انجام دهید. نیازی به یادآوری نیست که جام‌های کریستال، می‌توانند گزینه جذابی برای این کار باشند.

ظروف مدل‌دار برای تزیین آجیل

علاوه بر جعبه‌های چوبی، که قبلا توضیح دادیم، ظروف دیگری نیز در فروشگاه‌هایی که ظروف تزیینی و لوکس می‌فروشند، به چشم می‌خورند؛ با خرید این نوع ظروف نیز می‌توان به تزیین آجیل و میوه خشک پرداخت.

معمولا هر یک از این ظروف، ساختار خاصی دارند (مثل هشت ضلعی، شش ضلعی یا ستاره) که از در کنار هم قرار گرفتن تکه‌های مشابه و هم اندازه، تشکیل می‌شوند. این ظروف در حالت عادی، برای پذیرایی در مناسبت‌های خاص مناسب هستند؛ اما اگر قصد تزیین آجیل شب عید عروس را دارید، می‌توانید از آن‌ها به عنوان ایده لوکس استفاده کنید.

تزیین آجیل برای عروس
سرویس بلور مناسب تزیین آجیل برای عروس

 

تزیین آجیل برای عروس
ظروف سرامیکی مناسب تزیین آجیل برای عروس

 

تزیین آجیل برای عروس
کاسه و جام بلور مناسب تزیین آجیل برای عروس

 

 

تزیین آجیل برای عروس
ظروف چوبی با طراحی زیبا مناسب برای تزیین آجیل برای عروس

 

 

تزیین آجیل برای عروس
ظروف مسی با اشکال زیبا مناسب برای تزیین آجیل برای عروس

تزیین آجیل عید عروس در سبد حصیری

سبدهای حصیری، همیشه طرفداران خاص خود را دارند. اگر می‌خواهید دیزاین هدیه شما برای عروس، جلوه طبیعی خاصی داشته باشد، می‌توانید از ترکیب ظروف چوبی و حصیری برای خوراکی‌های خود استفاده کنید. ضمن اینکه چیدن انواع میوه خشک رنگارنگ در کنار آجیل‌های متنوع در یک ظرف حصیری، جلوه‌ای زیبا ایجاد خواهد کرد.

تزیین آجیل برای عروس
ترکیب ظروف چوبی با سبدهای حصیری گزینه مناسب برای تزیین آجیل برای عروس می باشد.

البته سبدهای حصیری را حتی در تزیین میوه خشک برای عید نیز می‌توانید به کار ببرید. با توجه به اینکه این سبدها، اصولا به صورت دسته‌دار یا بدون دسته در بازار موجود هستند، شما می‌توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود، آن‌ها را انتخاب نمایید. قرار دادن گل خشک و گل‌های پارچه‌ای یا ساتن در بین آجیل‌ها و میوه خشک‌های موجود در سبد نیز می‌تواند جلوه آن را زیباتر کند.

خرید آجیل عید برای عروس؛ از کجا بخریم؟

حتما شما نیز بر این باور هستید، که خرید آجیل با کیفیت، حتی از تزیین آن مهم‌تر است! بنابراین پیش از آنکه به دنبال راه‌های تزیین آجیل برای عروس باشید، قطعا انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید آجیل مخلوط و انواع مغزها به صورت جداگانه، در اولویت قرار دارد.

فروشگاه اصل تبریز یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها در زمینه توزیع آجیل و میوه خشک، به حساب می‌آید. از این رو، شما می‌توانید چه به صورت حضوری و چه از طریق فروشگاه آنلاین اصل تبریز، خرید خود را انجام دهید. پس از آن، با توجه به ایده‌های ارائه شده در این مقاله، آجیل شب عید عروس را تزیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *