آجیل و خشکبار اصل تبریز

سفارش از طریق تلگرام:

حاج خلیفه

کیفیت محصولاتی که میبینید را دقیقا تحویل می گیرید. فقط کافیست یکبار از ما خرید کنید تا مشتری همیشگی ما شوید :)

در حال نمایش 7 نتیجه

تاریخچه برند حاج خلیفه

محصولات حاج خلیفه رهبر به عنوان یک برند شناخته شده در سطح دنیا تقاضای زیادی دارند و نام شهر یزد مترادف محصولات این موسسه می باشد. حاج خلیفه رهبر در کنار حاج مرتضی شیرینی ساز و مرحوم حاج حسن فردوسیان در سال ۱۲۹۵ کارگاه شیرینی پزی خود را تأسیس نمودند.

اولین کارگاه بنگاه شیرینی سازی حاج خلیفه علی رهبر و شرکا، در بازار حاجی قنبر یزد، بازارچه امیرچقماق برپا شد و پس از آن به مغازه ای در نبش همین میدان منتقل شد که همچنان پس از ۱۰۰ سال به این بنگاه شیرینی سازی فعالیت خود را ادامه می دهد.

محصولات حاج خلیفه رهبر یک برند با کیفیت در فروشگاه اصل تبریز است.
محصولات حاج خلیفه رهبر به عنوان یک برند شناخته شده در سطح دنیا تقاضای زیادی دارند و نام شهر یزد مترادف محصولات این موسسه می باشد.

دلیل مشهور شدن این برند به دلیل استفاده حاج خلیفه از بهترین مواد اولیه برای تهیه شیرینی های خود بود. به گفته محمد گلشن در کتاب خود با نام یزد «دیروز؛ آداب، سنن و رخداد های یزد از ۱۳۰۴ تا ۱۳۸۴» مرحوم حاج خلیفه همیشه روغن گوسفند اعلی از کرمانشاه یا فارس وارد می کرد. هل، گلاب، مغز پسته و بادامی که مصرف می کرد، به مقادیر زیاد و از بهترین جنس خریداری می کرد.

امروزه پس از گذشت بیش از ۱۰۰ سال از تاسیس این بنگاه شیرینی سازی فرزندان و نوادگان حاج خلیفه و دو شریک دیگر مشغول به فعالیت هستند و با به کارگیری تکنولوژی روز و تلاش مداوم در جهت ارتقای کیفیت محصولات حاج خلیفه رهبر، در ایران و سراسر دنیا سفارشات بسیاری را می پذیرند.

محصولات حاج خلیفه در تهران

کشور پهناور ما در هر شهر و استان دارای فرهنگ، آداب رسوم و غذا و خوراکی های مخصوص به خود است. برند حاج خلیفه در یک شعبه مرکزی و دو شعبه دیگر در شهر یزد فعالیت می کند و ممکن است که خیلی از ما به دلیل مشغله های زندگی و هزینه های سفر نتوانیم به این استان سفر کنیم و از شهر تاریخی یزد دیدن کنیم و سوغات این شهر مثل محصولات حاج خلیفه رهبر را تهیه کنیم.

فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز، شعبه حاج خلیفه در تهران است؛ که به فروش محصولات مختلف موجود در برند حاج خلیفه که سوغات اصیل استان یزد هستند می پردازد.

محصولات حاج خلیفه رهبر یک برند با کیفیت در فروشگاه اصل تبریز است.
فروشگاه آجیل و خشکبار اصل تبریز، شعبه حاج خلیفه در تهران است.

اصل تبریز مرکز فروش محصولات حاج خلیفه رهبر تهران

فروشگاه اصل تبریز یکی از مراکز فروش سوغات شهرهای مختلف است که تمامی سوغات و شیرینی های سنتی استان های مختلف را گردآوری و برای خرید راحت مشتریان خود، به فروش می رساند. سوغاتی های یزد در فروشگاه ما، از برند حاج خلیفه انتخاب شده اند تا از لحاظ کیفیت و طعم رضایت مشتریان را جلب کنیم. اگر ساکن پایتخت هستید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما که فروشنده محصولات حاج خلیفه رهبر تهران است مراجعه کنید و انواع سوغات این شهر را خریداری نمایید.

البته پیشنهاد می کنیم برای راحتی بیشتر و از دست ندادن وقت محصولات حاج خلیفه رهبر را به صورت اینترنتی از فروشگاه ما تهیه نمایید. شما در هر جای ایران می توانید سوغات شهر یزد را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. محصولات برند حاج خلیفه در فروشگاه ما عبارتند از:

  • قطاب بسته بندی
  • باقلوا در دو سایز کوچک و بزرگ
  • پشمک
  • پنج لوز در دو سایز کوچک و بزرگ
  • شیرینی مخلوط در دو سایز کوچک و بزرگ
محصولات حاج خلیفه رهبر یک برند با کیفیت در فروشگاه اصل تبریز است.
سوغاتی های یزد در فروشگاه ما، از برند حاج خلیفه انتخاب شده اند تا از لحاظ کیفیت و طعم رضایت مشتریان را جلب کنیم.

جمع بندی

محصولات حاج خلیفه رهبر به عنوان پدر قنادی و شیرینی پزی ایران، از لحاظ کیفیت در سطح جهانی قرار گرفته اند و این محصولات یک سوغات عالی و خوشمزه می باشند. اصل تبریز به فروش محصولات حاج خلیفه در تهران می پردازد تا خریدی آسان را برای شما هموار کند. فروشگاه ما در زمینه سوغات شهرهای مختلف ایران نیز، به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.